مارس 29, 2024

سکونت در برج های مرتفع چیتگر و ارزیابی امکانات رفاهی منطقه

قیمت آپارتمان در کارتال نسبت به سایر مناطق استانبول مانند بی اوغلو، شیشلی یا باکرکوی نسبتاً پایین تر است. کارتال از طریق حمل و نقل عمومی با خطوط مترو، خطوط اتوبوس، و خدمات کشتی به خوبی به بقیه استانبول متصل است. فضاهای سبز و پارک های زیادی در آن وجود دارد که ساکنان می توانند در آن استراحت کنند و از هوای تازه لذت ببرند. خرید آپارتمان در هشتگرد جدید شهرداری به طور مداوم در پروژه های زیرساختی و توسعه شهری سرمایه گذاری می کند که آن را به یکی از مناطق قابل سکونت در استانبول تبدیل کرده است.

افزایش سرعت ساخت آپارتمان های برج ارتش

ارزان ترین آپارتمان های فروشی در چاملیجا: آپارتمان در بسیار ارزان تر از آپارتمان در استانبول است. آپارتمان ها در دید بهتری به شهر و تنگه بسفر دارند. آپارتمان ها در به مرکز شهر و امکانات رفاهی استانبول بسیار نزدیکتر هستند. آپارتمان ها در بسیار جدیدتر هستند و امکانات رفاهی بهتری نسبت به آپارتمان های استانبول دارند. چگونه می توان یک آپارتمان ارزان در استانبول پیدا کرد؟

نحوه عرضه آپارتمان های مسکونی توسط دولت

استانبول شهری با تاریخ زیاد و همچنین شهری با جمعیت زیاد است و این به این معنی است که پیدا کردن آپارتمان ارزان در استانبول می تواند کمی چالش برانگیز باشد اما غیرممکن نیست! پروژه الهیه و فرشته در اینجا چند نکته برای یافتن و خرید آپارتمان های ارزان در آن شهر آورده شده است: به دنبال ساختمان های قدیمی باشید. محله هایی که خارج از مسیر شهرت هستند بررسی می شوند.

سکونت در برج های مرتفع چیتگر و ارزیابی امکانات رفاهی منطقه

از اطراف بپرسید – دوستان یا خانواده شما ممکن است شخصی را بشناسند که کسی را می شناسد که آپارتمانی برای فروش در استانبول دارد! یک مشاور املاک آگاه استخدام کنید، از روابط گسترده او با مهم ترین شرکت های ساختمانی بهره ببرید و در مواقعی از تخفیف های بالایی برخوردار شوید. خرید آپارتمان در حال ساخت به دلیل ارزانتر بودن آن نسبت به املاک آماده نقل و انتقال و خبر خوب این است که قیمت آپارتمان های در حال ساخت پس از اتمام ساخت آنها افزایش چشمگیری پیدا می کند.

توقع مستاجرین از دولت برای ساخت واحد های آپارتمانی

آینده بخش املاک و مستغلات در استانبول: این شهر شاهد افزایش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و همچنین افزایش تعداد افرادی است که به دلیل تعدادی از عوامل از جمله اقتصاد رو به رشد، افزایش جمعیت و کمبود زمین در دسترس برای توسعه در سایر مناطق ترکیه. بازار املاک و مستغلات در استانبول در حال حاضر شروع به افزایش کرده است و قیمت املاک تجاری و مسکونی به سرعت در حال افزایش است.

توقع مستاجرین از دولت برای ساخت واحد های آپارتمانی

انتظار می رود استانبول طی ده سال آینده به یکی از گران ترین بازارهای املاک در اروپا تبدیل شود. با مهاجرت افراد بیشتری به این شهر شگفت انگیز، در حال افزایش است. برای فرصت های منحصر به فرد و سودآور در بازار املاک استانبول، در تماس با مشاور املاک ما دریغ نکنید تا شما را از مهم ترین گزینه های موجود و مناسب با شما و اهدافتان آگاه کند. همچنین مجموعه ای از توصیه ها و توصیه های مهم را دریافت خواهید کرد که به شما در انتخاب کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *