آوریل 25, 2024

نکاتی برای نمایندگان املاک

پس از چندین سال رشد مداوم، بازار املاک و مستغلات نشانه‌هایی از رکود دیگر را نشان می‌دهد: عرضه بیش از حد املاک موجود، رکود قیمت‌ها و افزایش «روز در بازار» برخی از نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد ما در حال تغییر به سمت بازار خریدار هستیم.

آیا شما یک مشاور املاک هستید که چندین لیست را پذیرفته اید و هفته ها یا ماه ها برای فروش آنها کار کرده اید؟ پس از یک دوره طولانی بدون نتیجه، فروشندگان شما احتمالاً شروع به تماس با شما خواهند کرد. چرا ملک آنها فروخته نشده است؟ برای بازاریابی آن چه می کنید؟ چه کارهای دیگری برای انجام فروش در نظر دارید؟

نمادهای خانه روی صفحه کلید
روش ها و ایده های موثر برای فروش لیست املاک شما

من می خواهم چند روش و ایده موثر را با شما به اشتراک بگذارم که به شرکت من کمک کرده است  تا لیست های ما به فروش برسد، و امیدوارم این نکات به شما نیز کمک کند – چه نیاز به احیای یک فهرست قدیمی داشته باشید، چه نیاز به متقاعد کردن یک لیست جدید داشته باشید. فروشنده چرا باید با شما لیست کند.

1. بازاریابی را از لحظه امضای قرارداد فهرست شروع کنید

زمانی که قراردادی بسته و موقعیت خود را تضمین کردید، وقت آن است که دست به کار شوید.

از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید

پیش‌نمایش کوتاهی از فهرست جدید خود «به زودی به بازار می‌آید» در همه کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

من این استراتژی را در یکی از جدیدترین تلنگرهای ملک خود اعمال کردم، به‌روزرسانی‌های دوره‌ای در مورد بازسازی و پیشرفت آن را در اینستاگرام پست کردم (یک پلتفرم ایده‌آل برای اشتراک‌گذاری عکس‌های ملک)، مطمئن باشید همیشه مکان، محله و ترکیبی از موارد دیگر را برچسب‌گذاری می‌کنم. کلمات کلیدی مرتبط و همچنین استفاده از هشتگ .

روزی که اعلام کردم آماده لیست هستیم، از طرف زن جوانی که از نزدیک اخبار من را دنبال می کرد تماس گرفتم. او به دنبال نقل مکان به آن منطقه بود و می خواست بداند چه زمانی اولین خانه بازمان را میزبانی می کردیم. به‌طور شگفت‌انگیزی، این اولین تماس‌گیرنده و همسرش در نهایت به خرید خانه ختم شدند – تماماً از طریق اینستاگرام.

به همکاران خود اطلاع دهید

اگر کارگزاری شما در تهران یک اینترانت برای برقراری ارتباط با نمایندگان ارائه می دهد، نگاهی اجمالی به فهرست املاک خود با آدرس و قیمت برای مشاورین همکار خود ارسال کنید تا ببینند. آنها ممکن است در حال حاضر با خریدارانی که به دنبال نقل مکان به محله هستند، کار می کنند.

تابلوی املاک و مستغلات خوب قدیمی را نادیده نگیرید

تابلوی فروش املاک و مستغلات خود را در حالی که از مشاوره لیست دور می شوید نصب کنید. علامت “به زودی” را به آن اضافه کنید و مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما به طور برجسته نمایش داده می شود. به هر کسی که در این محله رانندگی می‌کند هشدار داده می‌شود که ملک به زودی به بازار می‌آید، و آنها فرصتی خواهند داشت برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.

شما همچنین می توانید با تابلوهای خود خلاق باشید تا آنها را متمایز کنید، مانند آنچه اخیراً دیدم که روی آن نوشته شده بود: “برای فروش … عزیزم، ماشین را پشتیبان بگیر!” روی من کار کرد – شوهرم را وادار کردم تا آن را بخوانم.

2. فهرست خود را مرحله بندی کنید تا برجسته شود

املاک بازتاب بر این معتقد است در آن روزهایی که دارایی‌ها از قفسه‌ها خارج می‌شوند، فروشندگان ممکن است تمایلی به در نظر گرفتن گزینه ساخت خانه خود برای فروش نداشته باشند، زیرا می‌تواند سرمایه‌گذاری اولیه قابل توجهی باشد. با این حال، وقتی رقابت شدید است، آیا واقعاً می توانید استطاعت نکنید  و اجازه دهید ملک خالی ماه ها در بازار بماند؟

از لحظه‌ای که خریدار خانه را به‌صورت آنلاین کشف می‌کند تا زمانی که در طول نمایش آن را راه می‌اندازد، صحنه‌سازی در خانه مزایای بسیاری را به همراه دارد:

  • این اولین تاثیر بی عیب و نقص را در عکس های حرفه ای ایجاد می کند.
  • بهترین ویژگی های یک ملک را برجسته می کند (و می تواند به پنهان کردن کاستی های آن کمک کند).
  • این به خریدار بازدید کننده اجازه می دهد تا در سطح احساسی با خانه ارتباط برقرار کند و خود را در آن تصور کند.
  • در سطح کاملاً کاربردی، وجود مبلمان به نماینده و خریدار این امکان را می دهد که بنشینند و گفتگو کنند و مدت بیشتری در ملک بمانند.
قفسه های کتاب
اکتیک موثر برای فروش لیست املاک شما در بازار خریدار

ما شروع به تلنگرهای خود کردیم و به سرعت ثابت شد که یک استراتژی ضروری است. ما خانه‌ها را در کمتر از 6 روز، با قیمت پیشنهادی یا بیشتر از آن، فروخته‌ایم، در حالی که خانه‌های مشابه 90 روز یا بیشتر در بازار ماندند و مجبور شدند قیمت‌های خود را بارها و بارها کاهش دهند.

امروز ما هر یک از تلنگرهای خود را به صحنه می‌بریم و به همه مشتریان املاک و مستغلات خود صحنه‌سازی را توصیه می‌کنم. ما سال گذشته شروع به ارائه خدمات نمایش خانگی خود در منطقه میامی و فورت لادردیل کردیم و نتایج بسیار مثبت بوده است. آخرین پروژه ما فقط در دو هفته در بازار یک پیشنهاد نقدی به دست آورد.

3. یک عکاس حرفه ای که معماری و دکوراسیون داخلی را می شناسد استخدام کنید

استخدام یک عکاس حرفه ای برای گرفتن عکس از لیست ملک شما ضروری است. اما مراقب باشید: حرفه‌ای‌های غیرعادی و حرفه‌ای واقعی وجود دارند. اولین مورد کسانی هستند که ممکن است با پرده های پنجره بسته یا در زوایای نامطلوب عکس بگیرند. دیگری کسی است که می داند چگونه یک عکس داخلی را تا حد امکان خوب جلوه دهد.

فقط فردی را استخدام نکنید که دوربین دارد و فتوشاپ می داند. عکاسی را استخدام کنید که طراحی داخلی، چیدمان، نور و ترکیب بندی را درک کند.

منظور من از آن چیست؟

یک عکاس معماری واقعی فقط وارد نمی شود و از فضا و عناصر آن همانطور که هستند عکس می گیرد. او حرکت می کند، تنظیم می کند، و قطعات را طوری قرار می دهد که تصاویر درست به نظر برسند.

اتاق نشیمن صحنه دار
نمونه ای از عکسبرداری در یکی از پروژه های صحنه سازی ما در املاک بازتاب

دکور میز ناهارخوری و همچنین آینه معمولاً در موقعیتی که در این تصویر می بینید نیستند، اما یک عکاس ماهر می داند که چگونه وسایل را مرتب کند تا یک عکس جالب بسازد. عکاسی هم هنر و هم علم است – روی کسی سرمایه گذاری کنید که بتواند احساسی را در عکس هایش ثبت کند.

از لیست های ایمیل استفاده کنید

در ایران، جایی که همکاری بین مشاوران املاک بسیار رایج است، قدرت لیست ایمیل خود را دست کم نگیرید. این را به یک عادت تبدیل کنید که ملک را به طور منظم به لیست تماس خود ارسال کنید. در مورد MLS محلی ما، من می‌توانم فهرست تماس‌های مشاور املاک را جمع‌آوری کرده و آنها را به پایگاه ایمیل خود اضافه کنم. مطمئن شوید که موضوع موضوع را جالب و مرتبط نگه دارید تا نرخ باز شدن ایمیل خود را افزایش دهید.

عکس برجسته را مرتباً تغییر دهید

این ممکن است واضح نباشد، بنابراین من دلیل خود را توضیح خواهم داد. بیش از 90 درصد خریداران از اینترنت برای جستجوی ملک استفاده می کنند. آن‌ها از پلتفرم‌هایی مانند Zillow برای انجام این کار استفاده خواهند کرد و فقط اطلاعات اولیه فهرست شما و یک عکس اصلی را مشاهده خواهند کرد. ترفند اینجاست: عکس روی جلد را به صورت دوره ای تغییر دهید تا توجه جدیدی را به فهرست خود جلب کنید. آشپزخانه ممکن است برای یک نفر جذاب باشد، اما اتاق نشیمن برای دیگری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *