مارس 29, 2024

پرداخت اقساط مربوط به پیش خرید آپارتمان و واحد های مسکونی

بازار املاک و مستغلات استانبول یکی از متمایزترین بازارهایی است که تا به حال با آن روبرو شده اید، زیرا دارای نکات مثبت و مزایای بسیاری است که یافتن آنها در جای دیگر دنیا دشوار است و همه اینها با حمایت دولت و برابری خارجی ها با ترک ها همراه است. و دیگران. در این مقاله با برخی از ویژگی های بازار املاک در آن شهر آشنا شوید. خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم بازار املاک و مستغلات در استانبول در حال رونق است، زیرا قیمت ها در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

روند رو به رشد بازار مسکن در غرب تهران با افزایش ساخت و ساز

رشد جمعیت و توسعه اقتصادی در شهر محرک های اصلی این تقاضا هستند. همانطور که استانبول گزینه های مختلفی برای مسکن دارد، از آپارتمان های سنتی ترکی گرفته تا ساختمان های لوکس بین المللی، چیزی برای هر بودجه و سلیقه ای وجود دارد. این شهر همچنین به دلیل قیمت‌های نسبتاً پایین و تقاضای بالای اجاره، یک مقصد سرمایه‌گذاری جذاب برای خریداران خارجی است.

افزایش قیمت آپارتمان های برج چیتگر در سال های اخیر

در نتیجه پتانسیل بازگشت سرمایه بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود در سال‌های آینده همچنان محبوبیت خود را افزایش دهد. در این شهر، هنگام خرید ملک ، گزینه های متعددی خواهید داشت . پروژه هما پارسه در صورت داشتن قیمت کامل ملک، امکان خرید نقدی را خواهید داشت و در صورت عدم امکان خرید اقساطی، می توانید ملک در حال ساخت و غیره را نیز خریداری کنید.

در اینجا جزئیات مربوط به هر یک از آنها آمده است: مهمترین مزیت اقساطی امکان خرید ملک بدون نیاز به مبلغ زیاد در یک زمان می باشد و این گزینه برای کسانی مناسب است که قصد خرید ملک را دارند اما میزان پول لازم را ندارند. یکی دیگر از مزایای سالیانه این است که به توزیع بار مالی در یک دوره زمانی کمک می کند و مدیریت پول را برای شما آسان تر می کند.

پرداخت اقساط مربوط به پیش خرید آپارتمان و واحد های مسکونی

پرداخت وام مسکن توسط بانک مرکزی به مستاجرین

در صورت موافقت با پرداخت وام، ممکن است بتوانید با نرخ بهره کمتری مذاکره کنید. امروز می توانید قیمت ملک را ثابت کنید، حتی اگر ارزش آن به مرور زمان افزایش یابد. خرید املاک خارج از طرح در استانبول نیز مزایایی دارد. اولین مورد این است که ممکن است بتوانید با قیمت کمتری مذاکره کنید زیرا سازنده معمولا مشتاق است آپارتمان ها را به سرعت بفروشد تا جریان نقدی برای پروژه ایجاد کند.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت های ساختمانی طرح های پرداخت جذابی را ارائه می دهند که به خریداران اجازه می دهد سرمایه گذاری خود را در طول زمان گسترش دهند. خرید یک ملک در حال ساخت در استانبول خطراتی دارد و رایج ترین آنها این است که توسعه دهنده ممکن است پروژه را به موقع به پایان نرساند یا اصلاً پروژه را به پایان نرساند و این ممکن است شما را پس از ساخت خانه بدون خانه رها کند.

افزایش قیمت آپارتمان های برج چیتگر در سال های اخیر

خط آخر

چندین پرداخت از ارزش آن وجود دارد و همچنین این احتمال وجود دارد که مشخصات نهایی با برنامه ها یا انتظارات اولیه مطابقت نداشته باشد. بارزترین مزیت این است که شما مجبور نیستید منتظر بمانید تا ساخت و ساز ملک خود به پایان برسد و این می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی زیادی کند. مزیت دیگر این است که می توانید از آنچه می گیرید مطمئن باشید و وقتی ملک خارج از طرح خریداری می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *