مارس 28, 2024

صرف نظر از این که ممکن است برای اولین بار خریدار باشید یا خانه دومی را برای سرمایه گذاری بخرید، خرید هر ملک در تهران یک چیز جدی است که نیاز به استدلال منطقی زیادی دارد. بسیاری از اینها به چیزی مربوط می شد که من در آن زمان می توانستم از پس آن برآیم، و آنچه که برای شرایط من مناسب تر بود. من که خودم زندگی می کردم، ملکی می خواستم که امن باشد، و با حداقل ورودی و خروجی ممکن.

مزایا و معایب خرید آپارتمان

مزایای خرید آپارتمان

هزینه

از نظر املاک بازتاب آپارتمان ها به طور کلی بسیار ارزان تر از خانه ها هستند. این امر آنها را برای خریدارانی که برای اولین بار تنها هستند، کسانی که درآمد کمتری دارند و برای فرصت های سرمایه گذاری مقرون به صرفه تر و واقعی تر می کند. بسته به موقعیت مکانی شما، از جنوب غربی صحبت می کنیم، می توانید آپارتمان های یک خوابه را در برخی مناطق با قیمت حدود 80 تا 100 هزار پوند دریافت کنید، این کار گرفتن وام مسکن و رفتن به نردبان ملک را بسیار آسان تر از خانه هایی می کند که در طول دوره به افزایش ارزش ادامه می دهند. همه گیری کووید .

نگهداری

یکی از مزایای ملک اجاره ای این است که تمام کارهای تعمیر و نگهداری توسط عوامل مدیریت آپارتمان (در بیشتر موارد) انجام می شود. هزینه‌های خدماتی که همه برای آن پرداخت می‌کنید، به طور جمعی هر یک از کارهایی را که باید انجام شوند، تامین می‌کند. اگر مشکلی پیش آمد، می‌توانید با آگاهی از این موضوع راحت باشید که فقط باید به صاحبخانه یا نمایندگان مدیریت اطلاع دهید، و این مسئولیت آنهاست که آن را برطرف کنند.

امنیت

بسته به موقعیت و سبک، اکثر آپارتمان ها امنیت بسیار بهتری نسبت به خانه های سنتی دارند. برخی از آپارتمان ها دارای سیستم های مخابره داخل ساختمان ایمن با ویدئو هستند، بنابراین می توانید ببینید چه کسی با آپارتمان شما تماس می گیرد، در حالی که فقط کسانی که کد یا کارت مشخصی دارند می توانند وارد ملک شوند. داشتن یک درب اضافی به عنوان یک لایه امنیتی می تواند به کسانی که تنها زندگی می کنند احساس امنیت بیشتری کند. بیشتر این فناوری در حال حاضر با یک تخت عرضه می شود، بنابراین به این معنی است که دیگر نیازی به صرف هزینه برای سیستم های دوربین مداربسته فانتزی و زنگ های زنگ در ندارید!

آسان تر برای مدیریت

نه تنها مقرون به صرفه بودن آپارتمان ها را جذاب می کند، بلکه مدیریت آنها نیز بسیار آسان تر است. برای مشاغل حرفه ای، افراد مجرد و افراد مسن، یک آپارتمان بسیار فشرده تر و معمولاً بدون فضای باغ است که تمیز کردن، نگهداری و لذت بردن از آن مکان را آسان تر می کند. تعمیر و نگهداری همگی توسط نماینده مدیریت انجام می شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که هزینه های خدمات خود را هر سال پرداخت کنید و بنشینید و استراحت کنید.

خرید و فروش املاک اداری تجاری مسکونی و اداری

معایب خرید آپارتمان

املاک اجاره ای

بزرگترین ایراد داشتن یک آپارتمان این است که آنها ملک اجاره ای هستند (خانه ها عموماً دارای مالکیت آزاد هستند). ملک اجاره ای به این معنی است که اجاره نامه ای وجود دارد که مسئولیت های شما را مشخص می کند، آنچه می توانید با ملک انجام دهید و یک عامل یا صاحبخانه مالک ملک واقعی است.

هنگام خرید آپارتمان به شما می گویند که چه مدت در اجاره باقی مانده است، فروش آپارتمان با اجاره نامه کوتاه تر بسیار سخت تر است، در اصل این بدان معناست که شما حق دارید در ملک برای تعداد معینی از سال های تعیین شده توسط سازمان زندگی کنید. اجاره، اگرچه قراردادهای اجاره تمدید می شوند، ممکن است به نفع شما نباشد. وقتی به 80 سال یا کمتر از اجاره باقی می‌ماند، تمدید آن به یک مشکل گران‌قیمت تبدیل می‌شود، زیرا ارزش ازدواج را جذب می‌کند، هر چه زمان کمتری از اجاره باقی بماند، گران‌تر می‌شود.

هزینه خدمات و اجاره زمین

آنچه همراه با ملک اجاره ای ارائه می شود به این معنی است که شما هم هزینه خدمات و هم اجاره زمین را سالانه به صاحبخانه می پردازید، یا به هر حال شرایط پرداخت در اجاره نامه مشخص شده است. هزینه اجاره زمین بین 50 تا 250 پوند در سال متغیر است، در حالی که هزینه های خدمات بسته به چیدمان آپارتمان شما، تعداد آپارتمان ها و نوع هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، املاک دارای آسانسور افزایش بسیار بیشتری در هزینه های خدمات دارند.

هزینه های خدمات تمام هزینه های تعمیر و نگهداری را که ممکن است در طول سال شامل شود، تمیز کردن مناطق مشترک، سرویس نرم افزار درب / آسانسورها، هزینه های عامل مدیریت و غیره را تامین می کند.

مشکل بزرگی پیرامون سطوح سنگین اجاره زمین و سطوح اجاره زمین بیش از 250 پوند (خارج از تهران) وجود دارد، زیرا این زمانی است که به AST تبدیل می شود. این اساساً به این معنی است که اگر صاحب آپارتمان در پرداخت اجاره زمین خود نپرداخت، مالک آزاد می‌تواند ملک را تصاحب کند و وام‌دهنده وام مسکن شما چیزی برای جبران سرمایه‌اش باقی نمی‌گذارد. به همین دلیل، وام دهندگان وام مسکن فوق‌العاده محتاط هستند، راه‌هایی برای حل این مسئله وجود دارد، اما اگر تمدید رسمی اجاره انجام نشود، می‌تواند برای شما نیز به یک مشکل فروش تبدیل شود.

حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی بسیار کمتری با داشتن یک مسطح همراه است، مناطق مشترک اغلب به اشتراک گذاشته می شود که می تواند باعث ایجاد صدای اضافی، بوی غذا و افرادی شود که به طور تصادفی از در شما استفاده می کنند! با این حال، برخی از مردم این را با یک آپارتمان ترجیح می دهند، زیرا می دانند که افراد دیگر همیشه در اطراف هستند، و امنیت اضافی که زندگی در یک آپارتمان ارائه می دهد.

همسایه ها

اگر با یک آپارتمان بالای سر خود زندگی می کنید، به احتمال زیاد گاهی اوقات صدای همسایه های خود را در طبقه بالا خواهید شنید. برخی از اجاره نامه ها بیان می کنند که فقط باید از فرش در یک فضای نشیمن استفاده شود، این یک لایه اضافی از عایق صوتی را اضافه می کند تا شما را از شنیدن صدای ساکنان بالا جلوگیری کند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که برخی از آپارتمان‌ها اجاره داده می‌شوند که به این معنی است که همسایگان شما می‌توانند مرتباً تغییر کنند.

سرمایه گذاری مطمئن با کمک مشاورین در بازار مسکن

باور کنید من از روی تجربه می گویم که می گویم همسایه هایی از جهنم مطلق را داشتم، اما 6 ماه بعد آنها با یک زوج دوست داشتنی جایگزین شدند که برای 4 سال هیچ وقت من را ناراحت نکردند! علاوه بر این، اجاره‌کنندگان (نه همه) به ملکی که صاحبان خانه احترام می‌گذارند احترام نمی‌گذارند. این چیزی است که نمی‌توانید با داشتن یک آپارتمان کنترل کنید، و اگر می‌خواهید با آن مشکلی نداشته باشید باید به آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *