مارس 28, 2024
پنج فرصت برای داشتن خانه ایده‌ آل با خرید آپارتمان در هشتگرد جدید

پنج فرصت برای داشتن خانه ایده‌ آل با خرید آپارتمان در هشتگرد جدید

راهنمای مستاجر برای یافتن آپارتمان

اکنون که قرارداد اجاره خود را در تهران امضا کرده اید، مرحله بعدی آماده شدن برای نقل مکان است. در این فصل، مشاورین املاک بازتاب هر مرحله را برای کمک به شما برای آماده سازی کامل برای حرکت خود شرح می دهد.

با صاحبخانه فعلی خود تماس بگیرید

در حال حاضر، شما باید قبلاً به صاحبخانه خود در مورد عدم تمدید اجاره نامه خود اطلاع داده باشید. اکنون می توانید به آنها اطلاع دهید که چه روزی از خانه خارج خواهید شد. در پاسخ، صاحبخانه شما احتمالاً می خواهد یک چک لیست خروج از خانه را با شما تکمیل کند و مشخص کند که چه زمانی و چگونه باید کلیدهای خود را برگردانید.

قبل از نقل مکان به آپارتمان جدید خود چه کاری باید انجام دهید

با صاحبخانه جدید خود تماس بگیرید

به صاحبخانه جدید خود درایران اطلاع دهید که قصد دارید در چه روزی نقل مکان کنید. همچنین باید چند سوال کلیدی از آنها بپرسید:

چه زمانی کلیدهای خود را دریافت خواهید کرد؟ در روز جابجایی کجا باید پارک کرد؟ آیا پارکینگ کافی برای کامیون وجود دارد؟

آیا آسانسور خدماتی برای جابجایی اثاثیه بزرگ وجود دارد؟ آیا لازم است قبل از ورود به خانه چک لیست نقل مکان را تکمیل کنید؟

چگونه باید اجاره ماه اول را پرداخت کنید؟ اگر اجاره آنلاین پرداخت می کنید، باید حساب خود را راه اندازی کنید و حساب بانکی یا کارت اعتباری خود را اضافه کنید.

مطمئن شوید که بیمه اجاره کنندگان دارید

بیمه اجاره کنندگان در ایران همیشه یک چیز هوشمندانه است. در واقع، صاحبخانه شما حتی ممکن است آن را در اجاره نامه اجاره شما خواسته باشد. بیمه اجاره کنندگان از وسایل شما در صورت سرقت، آتش سوزی، آسیب آب و غیره محافظت می کند. همچنین شما را تا مبلغ مشخصی بیمه می کند تا خسارت وارده به وسایل شما را پوشش دهد. شما می توانید با هزینه ماهانه کم، شاید کمتر از 10 دلار، بیمه اجاره دهندگان را دریافت کنید.

اگر از قبل برای آپارتمان فعلی خود در تهران بیمه مستاجری دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با نماینده بیمه اجاره کنندگان خود تماس بگیرید. آنها شما را در به‌روزرسانی طرحتان برای آدرس جدید راهنمایی می‌کنند و در صورت تغییر قیمت به شما اطلاع می‌دهند. اگر بیمه مستاجر ندارید، لیموناد را بررسی کنید  و در عرض چند ثانیه یک قیمت دریافت کنید. حتی اگر قبلاً از طریق ارائه‌دهنده دیگری بیمه شده‌اید، به شما کمک می‌کنند تا تغییر دهید.

برنامه های کاربردی خود را تنظیم کنید

اجاره نامه شما مشخص می کند که کدام یک از تاسیسات به عهده شما هستند. پوشاندن آب و سطل زباله برای صاحبخانه ها معمول است، اما معمولاً باید گاز، برق، اینترنت و کابل را راه اندازی کنید.

آدرس خود را تغییر دهید

برای تغییر آدرس خود، با USPS تماس بگیرید . فرآیند ساده است: آدرس جدید خود را وارد می‌کنید، انتخاب می‌کنید که آیا آدرس جدیدتان موقتی یا دائمی باشد، انتخاب کنید که آیا آدرس خانواده یا فردی باشد، و تاریخ ارسال را انتخاب کنید. تاریخ آینده شما باید تاریخ انتقال شما باشد. مطمئن شوید که آدرس خود را با بانک، کارت اعتباری، مطب های پزشکی، اشتراک خود به روز کنید و به خانواده و دوستان خود نیز اطلاع دهید.

فرآیند خرید و فروش آپارتمان استفاده از راهنمایی کارشناسان فروش املاک

در محله جدید خود تحقیق کنید

اگر به محله جدیدی نقل مکان می کنید، کمی وقت بگذارید تا با خواربارفروشی ها و مغازه های منطقه خود آشنا شوید. ممکن است بخواهید یک عضویت جدید در باشگاه ورزشی ایجاد کنید، بدانید که چه کافه‌ها و رستوران‌هایی در این محله هستند و چه وسایل حمل‌ونقلی در این نزدیکی وجود دارد.

خرید مبلمان جدید

اگر مکان جدید شما بزرگتر است یا به مبلمان جدید نیاز دارید، توصیه می کنیم از فروشگاه های مبلمان برجسته  خرید کنید تا قطعات جدیدی را برای مکان جدید خود پیدا کنید.

ذخیره سازی را در نظر بگیرید

اگر در حال کوچک‌سازی هستید، یا اقلامی هستند که در مکان جدیدتان به آن‌ها نیاز ندارید، پس اجاره یک واحد ذخیره‌سازی را در نظر بگیرید. آنها وسایل شما را با قیمتی مناسب با خیال راحت ذخیره می کنند.

وسایل خود را بسته بندی کنید

نکته کلیدی برای اینکه حرکت شما به آرامی پیش برود این است که زودتر چمدان را ببندید. شما باید با وسایلی که روزانه به آنها نیاز ندارید شروع کنید، مانند تزئینات، وسایل احساسی، کتاب و فیلم و هنر دیوار. همچنین می‌توانید لباس‌ها و ظرف‌هایی را که قبل از اسباب کشی به آن‌ها نیاز ندارید، بسته بندی کنید تا بعداً دیگر کاری نداشته باشید.

بعد، وسایل لحظه آخری را سازماندهی کنید تا بتوانید سریعاً آنها را به تاریخ نقل مکان بسته بندی کنید. مطمئن شوید که هر گونه مبلمان را زودتر از موعد جدا کنید تا روز جابجایی آسان تر شود.همانطور که جعبه های خود را بسته بندی می کنید، دو طرف هر جعبه را برچسب بزنید تا بتوانید به راحتی تشخیص دهید که چه چیزی در هر جعبه است. این همچنین تضمین می‌کند که می‌توانید برچسب‌ها را بخوانید حتی اگر جعبه‌ها روی هم چیده شوند.

آپارتمان فعلی خود را تمیز کنید

معمولاً، صاحبخانه‌ها یک سرویس نظافتی حرفه‌ای دارند که پس از نقل مکان، واحد را تمیز کنید، اما تمیز کردن محل خود قبل از خروج همچنان مفید است. قبل از بازگرداندن کلیدها به صاحبخانه اطمینان حاصل کنید که همه چیز در حالت اولیه قرار دارد، به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که سپرده کامل امنیتی خود را نیز پس خواهید گرفت.

امکانات رفاهی آپارتمان و اولویت بندی انتخاب خانه

اجاره آپارتمان را آسان کنید

اگر توصیه های این فصل را دنبال کنید، حرکت بعدی شما به آرامی پیش خواهد رفت. با نزدیک شدن به روز جابجایی، کلیدهای جدید خود را دریافت کنید (و مطمئن شوید که کار می کنند) و شما آماده هستید که به مکان جدید خود بروید. برای راهنمایی های بیشتر در زمینه جابجایی ، چک لیست حرکت نهایی ما را بررسی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *