مارس 29, 2024

توافق شرکت های سازنده با خریداران آپارتمان درباره چگونگی پرداخت اقساط

روش های تعریف کلاهبرداری املاک و مستغلات در ترکیه و نحوه برخورد با آن در روزهای اخیر بخش املاک و مستغلات در ترکیه چه در سطح منطقه ای و چه در سطح جهانی شهرت خوبی پیدا کرده است که باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران عرب و خارجی به سمت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه حرکت کنند . خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم در نتیجه این نوع تقاضای هنگفت، سرمایه‌گذاران به هدف بهره ‌برداران و کلاهبردارانی تبدیل شده‌اند

بازدید از پروژه های پیش فروش چیتگر قبل از سرمایه گذاری

که به دنبال یافتن راه‌ها و روش‌های متعددی برای فریب سرمایه‌گذاران در فرآیند خرید ملک در ترکیه هستند که گاهی ممکن است منجر به مجموعه‌ای از قوانین قانونی شود. و مشکلات مالی برای سرمایه گذارانی که قربانی آن کلاهبرداران می شوند. کلاهبرداری املاک چیست ؟ به طور کلی، کلاهبرداری واقعی را می توان مجموعه ای از راه ها و روش های غیرقانونی تعریف کرد.

ترفند های کارشناسان فروش املاک در پیدا کردن مشتری

کلاهبرداران برای به دام انداختن سرمایه گذار و گاهی صاحب ملک در ترفندهای خود استفاده می کنند. این کلاهبرداری اغلب در نتیجه عدم آگاهی قربانی از بازار املاک ترکیه و قیمت املاک در ترکیه رخ می دهد که او را در برابر فریب آسیب پذیر می کند. مشخص شده است که پس از گسترش بازاریابی و فروش املاک در اینترنت که بهترین خرید آپارتمان در هشتگرد جدید زمینه برای کلاهبرداران محسوب می شود، کلاهبرداری املاک افزایش یافته و گسترش یافته است.

توافق شرکت های سازنده با خریداران آپارتمان درباره چگونگی پرداخت اقساط

بنابراین سرمایه گذار باید از هویت افرادی که با آنها سر و کار دارد آگاهی کامل داشته باشد. هنگام جستجوی آپارتمان برای فروش در ترکیه. مهم ترین روش ها و روش های کلاهبرداری املاک در ترکیه چیست؟ روش ها و روش های زیادی برای کلاهبرداری املاک در ترکیه وجود دارد که برخی از آنها برای عموم رایج شده است و برخی دیگر مبهم و مبهم باقی مانده و نیازمند توجه بیشتر سرمایه گذار است.

کلاهبرداری املاک و مستغلات با جعل هویت مالک

شاید مهمترین ابزار و روش های کلاهبرداری در املاک می تواند: کلاهبرداری املاک و مستغلات با جعل هویت مالک ملک: این روش مبتنی بر این است که کلاهبردار با نشان دادن اسناد و مدارک جعلی برای اثبات این ادعا، مالک ملکی را که سرمایه‌گذار می‌خواهد بخرد، جعل می‌کند یا حتی ادعا می‌کند که در فرآیند فروش، نماینده قانونی مالک ملک است.

اعتبار مالکیت وی بر ملک یا از طریق وکالتنامه جعلی قانونی، شاید این روش رایج ترین و خطرناک ترین کلاهبرداری املاک در ترکیه باشد. ما در ISTHOMES Real Estate بر تعامل با شرکت های سرمایه گذاری و تبلیغات املاک مورد اعتماد و انجام کلیه معاملات از طریق آنها تاکید می کنیم، زیرا آنها تجربه زیادی در زمینه املاک و مستغلات دارند و همچنین دارای یک تیم وکلای مجاز برای پیگیری امور حقوقی هستند.

ترفند های کارشناسان فروش املاک در پیدا کردن مشتری

خط آخر

 در فرآیند فروش و واگذاری مالکیت علاوه بر حضور تیمی با قابلیت پیگیری امور مربوط به انعقاد قرارداد در ادارات رسمی تا فرآیند خرید به دور از مشکل به صورت قانونی انجام شود. عرضه ملک به قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی آن: در این صورت، کسانی که می خواهند کلاهبرداری کنند، عمداً پیشنهادهای ملکی را با قیمت هایی که در مقایسه با ارزش واقعی آن بسیار ارزان تلقی می شود، ارائه می دهند و آن را به عنوان معامله مادام العمر تبلیغ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *