مارس 28, 2024

موعد تحویل آپارتمان های ساخته شده توسط وزارت راه و شهرسازی

در آن زمان، اگر روی مکان سرمایه گذاری می کردید، ممکن بود از خودتان کاملا راضی بودید، زیرا توجه بیشتر باعث افزایش قیمت ها می شد . اما با گذشت سالها، ساحل زیبای مایا به کلی ویران شد. به حدی که دولت تایلند مجبور شد وارد عمل شود. در حال حاضر، ساحل یک ربع از سال بسته است و در طول فصل پربازدید، خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم یک سقف بازدیدکننده روزانه برای کاهش آسیب های زیست محیطی و امیدواریم بازسازی آن وجود دارد.

بودجه در نظر گرفته شده برای تامین مسکن جوانان در سال جدید توسط دولت

به عبارت دیگر، اگر در اینجا در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کردید، حداقل برای آینده قابل پیش بینی، بیش از یک چهارم درآمد خود را از دست می دادید. این به این دلیل است که گردشگری یک بازی با مجموع صفر است – فقط دلارهای گردشگری زیادی در دسترس هستند، و اگر در جای دیگری خرج شوند، برج پارسیا چیتگر هیچ یک از مزایای آن را نخواهید داشت.

مشارکت ارتش با بخش خصوصی در پروژه های ساختمانی چیتگر منطقه 22

من از نمونه های فیلم استفاده می کنم زیرا آنها رویدادی هستند که به راحتی می توان به آن اشاره کرد و آن را تحلیل کرد، اما هر روز در شبکه های اجتماعی و به طور کلی در جامعه اتفاق می افتد. حتی در زمان های عادی، مکان های تعطیلات بیش از حد در معرض تبدیل شدن به “طعم ماه” هستند. بر اساس یک پست اینستاگرامی ویروسی، رونق (و رکود) توریست های زیادی وجود داشته است تا خیالم راحت باشد که پولم در حین سرمایه گذاری در آنجا امن است.

تعداد زیادی سواحل خوب در جهان وجود دارد – این فقط این است که مردم کجا می خواهند زندگی کنند. در مقابل، یک ساختمان آپارتمانی در مرکز یک پایتخت، تقاضای ثابت و محلی بیشتری خواهد داشت. املاک و مستغلات پایتخت معمولاً از مقاصد تفریحی بهتر است. با استفاده از تایلند به عنوان مثال، بازار آپارتمان های بانکوک در دهه گذشته عملکرد قابل توجهی از املاک تفریحی در پاتایا (همراه با پوکت و هوآهین) داشته است.

موعد تحویل آپارتمان های ساخته شده توسط وزارت راه و شهرسازی

انتقال سند آپارتمان از خریدار به فروشنده در دفتر اسناد

گردشگران می آیند و می روند، محلی ها می مانند به سختی می توان گفت، اما من بدون توجه به این موضوع می گویم: سال 2020 یک سال مخرب اقتصادی بوده است. تقاضا برای هر چیزی که مربوط به توریست باشد یک شبه سقوط کرد، حتی شرکت های هواپیمایی برای زندگی در انتظارشان هستند. که باعث می‌شود سرمایه‌گذاری که بر روی توریسم سرمایه‌گذاری می‌کند.

 در کم‌الوقوع بماند. توریست ها نیامدند و برای بعضی جاها ممکن است دیگر هرگز نیایند. ازدحام جمعیت بی ثبات هستند و آنها در حال حاضر برنامه های خود را بر اساس شرایط احتمالی حال و آینده تطبیق می دهند. برج پارسیا برخی از کشورها تصمیم گرفتند که اقتصاد خود را تعطیل نکنند و در نتیجه شاهد رونق بزرگ گردشگری هستند. ایر صربستان گزارش داده است که پروازهای ایالات متحده به صربستان نسبت به همان زمان در سال جاری بیش از یک سوم افزایش یافته است.

خط آخر

آنها همچنین مسیرهای ایالات متحده به صربستان را از 24 در اکتبر 2019 به 24 در اکتبر 2020 افزایش دادند، با توجه به اینکه این کشور یکی از معدود کشورهایی است که نسبتاً بدون محدودیت و برای خارجی ها باز است. اکثر آمریکایی ها به سختی می توانند صربستان را روی نقشه پیدا کنند، بنابراین مطمئناً نشان می دهد که چگونه تغییرات تصادفی در محیط به برندگان غیرمنتظره منجر می شود – چه در بانکوک بلگراد باشید.

مشارکت ارتش با بخش خصوصی در پروژه های ساختمانی چیتگر منطقه 22

صرف نظر از موفقیت آمیز بودن رونق، در اینجا تقاضای داخلی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که این نوع مکان ها برای دهه آینده، نیم قرن، یک قرن یا حتی بیشتر وجود داشته باشند. با هماهنگ کردن انگیزه های مالی خود با عوامل دائمی تر که به بازاریابی پر زرق و برق وابسته نیستند، می توانید از افزایش تقاضا برای زیرساخت های کشور بهره مند شوید، در حالی که ریسک کمی را متحمل خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *