آوریل 19, 2024
به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

پیش پرداخت اولیه برای سرمایه گذاری و پیش خرید

شما می توانید از طریق سرمایه گذاری املاک در ترکیه که یکی از قوی ترین ملیت ها در سرتاسر جهان است، تابعیت ترکیه را دریافت کنید، مشروط بر اینکه ارزش کل ملک خریداری شده حداقل از 400000 دلار آمریکا کمتر نباشد و سرمایه گذار متعهد شود که این کار را انجام ندهد. فروش ملک برای حداقل سه سال . قیمت ملک در ترکیه به طور کلی نسبت به مزایا و خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم خدماتی که به سرمایه گذار ارائه می دهد بسیار مناسب است.

توجه به میزان پیشرفت پروژه های ساختمانی در حال احداث در چیتگر

مناطقی که در ترکیه املاک و مستغلات لوکس برای فروش وجود دارد: مناطق زیادی وجود دارد که در ترکیه املاک و مستغلات لوکس برای فروش وجود دارد و شایان ذکر است که املاک و مستغلات ترکیه به طور کلی یک پروژه سرمایه گذاری موفق با تمام استانداردها است، اما برخی از مناطق و شهرهای ترکیه هستند که ویژگی های بسیار خوبی دارند. املاک و مستغلات مجلل که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی و عرب به دنبال آن هستند و در زیر لیستی از مهمترین این حوزه ها آمده است:

بهترین محله ها برای خرید و فروش خانه و آپارتمان

محله ببک در استانبول یکی از بهترین محله های مرتفع و مجلل است که در ترکیه املاک لوکس زیادی برای فروش وجود دارد و برخی آن را (محله ثروتمند) می نامند و دلیل آن این است که این منطقه تاریخی به حساب می آید. ثروتمندان، تاجران و افراد مشهور زندگی می کنند و با موارد زیر مشخص می شود: منطقه بسیار مجلل و متمایز پروژه پدافند ارتش با تمام خدمات اولیه و تفریحی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

پیش پرداخت اولیه برای سرمایه گذاری و پیش خرید

مشرف به منظره دریا از خلیج ببک در سواحل اروپایی بسفر است. در این منطقه پارک ببک وجود دارد که یکی از زیباترین پارک های ترکیه است. منطقه ببک یک منطقه گردشگری درجه یک محسوب می شود که تعداد زیادی گردشگر و بازدیدکننده دارد. بیبک با املاک و مستغلات لوکس با ساختمان های لوکس بالا مشخص می شود. ببک منطقه ای آرام با شخصیتی خاص است.

شرایط ساخت خانه و آپارتمان برای شرکت سازنده

ما در اینجا در مورد منطقه وسیع و معروفی در شهر استانبول ترکیه صحبت می کنیم که همان منطقه است که در زبان عربی به معنای روستای سرسبز است و منطقه با موارد زیر مشخص می شود: گسترش فضاهای سبز شگفت انگیز. این منطقه به تجارت بین المللی و محلی معروف است، زیرا بازار بزرگ در زمینی به مساحت 12000 متر مربع برگزار می شود و شامل انواع کالاها، لباس ها و هدایایی است که بازدیدکنندگان ممکن است به آن نیاز داشته باشند.

 یکی از مجلل ترین و مجلل ترین مناطق ترکیه به حساب می آید. این منطقه دارای یک ساحل ساحلی فوق العاده است که افراد مشهور در آن رفت و آمد می کنند. مورد توجه دولت ترکیه است، زیرا دولت مشتاق توسعه و نوسازی املاک و مستغلات در آن است. املاک و مستغلات در این منطقه با مدرنیته، پیچیدگی و طراحی های بالا مشخص می شود.

بهترین محله ها برای خرید و فروش خانه و آپارتمان

خط آخر

ما در اینجا در مورد یک منطقه مشهور جهانی صحبت می کنیم که در آن تنگه جهانی بسفر یکی از معروف ترین نقاط دیدنی و مناطق ترکیه به عنوان یک کل است و از اینجا می توان تمام مناطق مشرف به بسفر را بسیار متمایز و دارای ویژگی خاصی دانست. منطقه بسفر با موارد زیر مشخص می شود: بسفر یک نقطه فرهنگی است که تاریخ و مدرنیته را با هم ترکیب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *