آوریل 26, 2024

قیمت متوسط خانه و آپارتمان

قیمت استودیو آپارتمان در کاپیتول هیل در حال حاضر بین 675 تا 8049 دلار با میانگین قیمت 3228 دلار است. به طور متوسط ​​اجاره یک آپارتمان استودیویی در این محله مسکونی 1768 دلار است و محدوده آن از 675 تا 3945 دلار است. آپارتمان های یک خوابه به طور متوسط ​​2350 دلار و از 770 تا 3980 دلار متغیر است. خرید آپارتمان در هشتگرد جدید یک آپارتمان 2 خوابه به طور متوسط ​​3350 دلار است و از 1192 تا 4995 دلار متغیر است. آپارتمان های سه خوابه به طور متوسط ​​5392 دلار و از 2650 تا 8049 دلار متغیر است.

بهترین مکان ها برای زندگی و خرید آپارتمان

هایلند پارک یک محله در شهرستان کینگ است . زندگی در پارک هایلند به ساکنان احساس ترکیبی از شهر و حومه شهر می دهد و اکثر ساکنان خانه های خود را اجاره می کنند. مدارس دولتی در هایلند پارک بالاتر از حد متوسط ​​هستند. میانگین ارزش خانه در هایلند پارک 651903 دلار است. ارزش خانه هایلند پارک در سال گذشته 13.8 درصد افزایش یافته است. طبق RentCafe، متوسط ​​اجاره در هایلند پارک، سیاتل، WA 1711 دلار است. اجاره پارک هایلند  21 درصد کمتر از اجاره متوسط ​​سیاتل است.

استقبال سرمایه گذاران از آغاز پیش فروش آپارتمان

تپه جنوبی هالیوود در شهرستان کینگ است و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در واشنگتن است. به گفته Niche.com، زندگی در هیل جنوبی هالیوود به ساکنان احساس شهری پراکنده می دهد و اکثر ساکنان صاحب خانه های خود هستند. در هیل جنوبی هالیوود رستوران ها، کافی شاپ ها و پارک های زیادی وجود دارد. خرید آپارتمان در هشتگرد مدارس دولتی در هیل جنوبی هالیوود دارای رتبه بالایی هستند.

فلات سامامیش نیز در شهرستان کینگ قرار دارد. این حومه‌ای مجلل و زیبا است که بین دریاچه سامامیش و دره اسنوکوالمی واقع شده است. بازار در حومه سیاتل Sammamish در حال حاضر بسیار داغ است. زندگی در اینجا به ساکنان احساس حومه پراکنده می دهد. ارزش خانه معمولی در Sammamish 1,372,491 دلار است که 28.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

استقبال سرمایه گذاران از آغاز پیش فروش آپارتمان

قرارداد اجاره و رهن واحد مسکونی

فلات Sammamish به طور مداوم در بین بهترین مکان ها برای زندگی در ایالت و کشور رتبه بندی می شود. مدارس دولتی در فلات سامامیش دارای امتیاز بالایی هستند. به گزارش  Apartments.com ، متوسط ​​اجاره بها در Sammamish 1976 دلار است. وقتی آپارتمانی را در سامامیش اجاره می کنید، بسته به موقعیت و اندازه آپارتمان، می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 1678 دلار یا 2517 دلار بپردازید.

به غیر از بازار املاک و مستغلات سیاتل، می توانید در بازار داغ دیگری در Spokane، WA نیز سرمایه گذاری کنید. Spokane یک بازار املاک و مستغلات نسبتا ارزان در ساحل غربی است. این کشور در حال حاضر شاهد افزایش تقاضا و ارزیابی املاک است، در حالی که مکان امنی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. از سیاتل و سیلیکون ولی بگذرید و در رشد آینده Spokane سرمایه گذاری کنید.

تاثیر نرخ بیکاری بر وضعیت اقتصادی و خرید و پیش خرید آپارتمان

نرخ بیکاری سیاتل تقریباً 3 درصد است که به طور قابل توجهی کمتر از نرخ بیکاری 5 درصدی است که در اسپوکین مشاهده می شود. با این حال، اقتصاد اسپوکین شاهد افزایش مشاغل با دستمزد بالاتر است. از میان ده ها هزار شغل جدید ایجاد شده از سال 2010، اکثریت آنها بیش از متوسط ​​دستمزد شهرستانی – که مطابق با میانگین ملی است – پرداخت می کنند. خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم وعده پرداخت بهتر، بسیاری از مردم را برای زندگی به اسپوکین می کشاند و تقاضا برای بازار مسکن اسپوکین را تقویت می کند .

تاثیر نرخ بیکاری بر وضعیت اقتصادی و خرید و پیش خرید آپارتمان

مورد بعدی بازار املاک و مستغلات تاکوما است . این دومین شهر بزرگ در ایالتی است که اغلب انتخاب بهتری برای سرمایه گذاران نسبت به بزرگترین شهر است، زیرا تقاضا قوی است اما آنقدر زیاد نیست که سرمایه گذاران نگران قیمت گذاری خارج از بازار یا گرفتار شدن در حباب باشند. تاکوما سومین شهر بزرگ در ایالت واشنگتن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *