می 1, 2024
به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

فرصت هایی برای خریداران و فروشندگان

بسته به اندازه خانه و محل زندگی شما، قبض برق سالانه شما را تا کاهش دهد. همچنین ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی فدرال تحت قانون کاهش تورم، تا سقف برای هر پروژه باشید. اگر در یک سال مالیاتی بیش از یک پروژه انجام می دهید، این اعتبار باید با انواع دیگر پروژه ها، مانند عایق کاری دیوار و اتاق زیر شیروانی، تقسیم شود.پنجره‌های ناکارآمد را به‌ طور موقت با روش‌های گرمایش وسرمایش غیرفعال ، مانند بستن پنجره‌ها و پرده‌ها با استفاده از فیلم‌های پلاستیکی است.

فرصت هایی برای خریداران و فروشندگان

برای آب‌بندی نشتی‌ها در طول زمستان برطرف کنید.خرید آپارتمان در هشتگرد با وام آب بندی ترک های اطراف پنجره ها و تقویت عایق خانه شما که راه حل دائمی تر است، می تواند بیش از هزینه داشته باشد.راه حل نهایی پنجره های نشتی به سادگی جایگزین کردن پنجره های قدیمی با پنجره های کارآمدتر است. در حالی که از تعویض عاقلانه پنجره اغلب به عنوان یکی از برترین پروژه های بهبود خانه برای کاهش هزینه های طولانی مدت مالکیت خانه یاد می شود ، به خاطر داشته باشید که پنجره های فوق کارآمد پرهزینه هستند.

انواع ملک برای انتخاب

نصب آنها در کل خانه شما می تواند یا بیشتر را به شما بازگرداند ، به این معنی که شما ممکن است هرگز سرمایه خود را حتی پس از محاسبه اعتبار مالیاتی و صرفه جویی در انرژی، بازگردانید.مشکلات برق به دو دسته تقسیم می شوند راحتی و ایمنی.اول، راحتی: خانه‌های قدیمی‌تر، مگر اینکه سیستم‌های الکتریکی‌شان به ‌روزرسانی نشده باشد، تعداد کافی پریز برق برای جمعی ما به دستگاه‌های الکترونیکی ندارند.

انواع ملک برای انتخاب

آنها همچنین ممکن است منبع تغذیه کافی برای کار با وسایل مدرن تشنه انرژی، مانند پمپ های حرارتی کل خانه، ، و شارژرهای وسایل نقلیه الکتریکی را نداشته باشند.دوم، و مهمتر از آن، ایمنی: طول عمر خود سیم کشی برق به طول عمر عایق سیم محدود می شود. سیم کشی نصب شده قبل از طول می کشد، در حالی که سیم کشی های جدیدتر حداقل تخمین زده می شود. هنگامی که عایق به حدی خراب می شود که سیم واقعی در معرض خطر قرار می گیرد.

ارزیابی خانه چیست؟

تابلوهای سرویس برق و کلیدهای مدار نیز مستعد خراب شدن هستند. سرویس ، در حالی که عمر می کنند. کیان مهر پارس می تواند باعث شوک، قطع برق، آتش سوزی و سایر خطرات شود.توجه داشته باشید که آسیب آب، آتش سوزی، هجوم آفات و سایر رویدادهای غیرمعمول می تواند به برخی یا همه اجزای یک سیستم الکتریکی آسیب برساند و نیاز به تعمیر و یا تعویض مدت ها قبل از رسیدن به طول عمر آنها داشته باشد.

ارزیابی خانه چیست؟

کار برقی برای افراد تازه کار خطرناک و گیج کننده است، بنابراین از رفتن به مسیر با پروژه برق خود اجتناب کنید. در عوض، یک برقکار دارای مجوز استخدام کنید.یک برقکار ماهر معمولاً طول می کشد تا یک پریز را نصب کند، با هزینه ای از حدود تا حدود ، اما هزینه متوسط ​​در پایین تر از این محدوده است. اگر مدار جدیدی مورد نیاز باشد، هزینه بالاتر خواهد بود، البته نه بیش از حد.

خط آخر

خانه های قدیمی به احتمال زیاد دارای تجهیزات مکانیکی قدیمی مانند آبگرمکن، کوره و واحدهای تهویه مطبوع و همچنین لوازم خانگی قدیمی هستند. طول عمر مکانیکی و دستگاه بسته به کالا، برند و حجم کاری متفاوت است. به طور متوسط، انتظار می رود تجهیزات و لوازم مکانیکی اصلی به شرح زیر قدیمی شوند:تجهیزات نزدیک به پایان عمر مفید خود بیشتر مستعد خرابی هستند و احتمال یک موقعیت نامناسب یا خطرناک  مانند خاموش شدن گرما در زمستان یا آتش سوزی برق  را افزایش می دهد.

که باید فوراً مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این، تجهیزات قدیمی‌تر معمولاً از نظر انرژی کارآمدی کمتری دارند و در نتیجه هزینه‌های آب و برق را افزایش می‌دهند.خانه‌های قدیمی‌تر با تجهیزات و لوازم مکانیکی به‌تازگی به‌روزرسانی شده، معمولاً قیمت بالایی دارند. اگر با خرید لوازم و مکانیک‌های قدیمی‌تر مشکلی ندارید، در مورد هر واحد تحقیق کنید و تعیین کنید که چقدر بیشتر طول می‌کشد. یک برنامه جایگزین متناسب با افق زمانی خود ترسیم کنید و برای فوری ترین پروژه ها پس انداز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *