آوریل 27, 2024

از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری مستقیم در بازار مسکن

مالکیت املاک خارجی تایلند: بهترین گزینه های شما املاک خارجی بانکوک بهترین گزینه های شما آخرین به روز رسانی در 29 مارس 2023.کشوری وجود دارد که بدون شک وقتی کسی از آسیای جنوب شرقی نام می برد به ذهن متبادر می شود: تایلند. مالکیت املاک خارجی در تایلند یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری مستقیم در آسیا است.خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم غربی ها گاهی به طور خودکار توجه خود را به “سرزمین لبخند” معطوف می کنند.  

از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری مستقیم

پس از همه، تایلند یکی از پرگردشگرترین کشورهای روی زمین است.مردم تمایل دارند روی چیزی که با آن آشنا هستند سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل است که تایلند معمولاً اولین جایی است که مردم خود را متقاعد به سرمایه گذاری در آسیا می کنند.با این حال، این تمایل معمولاً ناشی از ملاحظات مالی معقول نیست. دلیل اینکه اکثر سرمایه گذاران بالقوه بانکوک را پربازدیدترین شهر جهان می دانند. البته این بدان معنا نیست که فضای سرمایه گذاری برای خارجی ها ایده آل است.

به طور قانونی مالک خانه شوید

در گذشته، قیمت‌ها و جنبه‌هایی را که باید در هنگام خرید املاک بانکوک در نظر گرفت، پوشش داده‌ایم ، و همچنین برخی از دلایلی را در نظر گرفته‌ایم که چرا خرید کاندو در تایلند ممکن است ایده‌آل نباشد .امروز، ما در مورد آنچه باید در مورد مالکیت املاک خارجی در تایلند بدانید صحبت خواهیم کرد. به طور خاص، آنچه که خارجی ها می توانند و نمی توانند داشته باشند، الزامات، امتیازات، کمک هزینه ویزا و موارد دیگر.

به طور قانونی مالک خانه شوید

با خبر بد شروع می کنیم.خارجی ها نمی توانند در تایلند صاحب زمین شونداین یک واقعیت غم انگیز در آسیا است، اما اغلب خارجی ها نمی توانند به طور قانونی مالک زمین شوند. تایلند نیز از این قاعده مستثنی نیست.این نشانه اقتصادهایی است که هنوز به طور کامل با “اجماع واشنگتن” سازگار نشده اند – مجموعه ای از نسخه های اقتصادی که برای کمک به یک کشور طراحی شده است تا در بازارهای مالی جهانی ادغام شود و در نهایت به سطح اقتصادهای توسعه یافته برسد.

فعالیت عاملان قیمت گذاری بر روی آپارتمان ها در بازار املاک

به این ترتیب، از آنجا که تایلند هنوز به عنوان یک اقتصاد در حال توسعه است، این فرصت را نداشته است که نسخه های سیاست خود را اصلاح کند. همیشه مقداری غیرت جنجالیستی با این نوع محدودیت ها نیز آمیخته است. اما شاید با گذشت زمان، این نیز تغییر کند  با این حال، در حال حاضر، اگر شهروند تایلندی نباشید، زمین را تنها می توان به صورت 30 ساله اجاره کرد.

کمی مفهوم عجیبی است که سر خود را به اطراف بپیچید: خارجی ها می توانند سازه ها (از جمله خانه ها و ویلاها) را داشته باشند، اما نه زمین واقعی که روی آن نشسته اند.در حالی که در بسیاری از کشورهای غربی رایج است که مالکیت دارایی یک مفهوم فراگیر باشد، این یک سوگیری از فرهنگ خود ما است. از نظر قانونی، موضوع بسیار پیچیده تر است.وکلا در تایلند ممکن است مالکیت دارایی را “مجموعه ای از حقوق” بدانند که می توان آن را برای مدت طولانی خرید، فروخت و داد و ستد کرد.

فعالیت عاملان قیمت گذاری بر روی آپارتمان ها در بازار املاک

خط آخر

آنچه در تایلند و بسیاری از کشورهای آسیایی اتفاق می افتد این است که “بسته حقوق” از هم جدا می شود. از این رو، شما می توانید مالکیت داشته باشید، اما نه زمینی که در آن نشسته است.آن را مانند قرار دادن ماشین خود در پارکینگ در نظر بگیرید. هنگامی که پارکومتر شما تمام شد، اگر چیزی در آنجا باقی بماند جریمه هایی برای پرداخت وجود دارد. اگرچه در عمل، این نوع توافقات بدون عوارض عمده طولانی می شوند.

با این حال، افرادی هستند که سعی می کنند از این مسائل قانونی بالقوه چشم پوشی کنند و با استفاده از ساختار شرکت یا نامزد، قانون مالکیت زمین را دور بزنند. این منطقی است، زیرا شرکت ها از نظر فنی اشخاص حقوقی متمایز از مدیران آن هستند.متأسفانه، در حالی که در برخی کشورها این امکان وجود دارد، به طور خاص در تایلند مجاز نیست. به این ترتیب، تلاش‌های بی‌ثمری صرف تلاش برای تغییر قوانین به جای تلاش برای همراهی با غلات می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *