آوریل 27, 2024

املاک و مستغلات در مورد مکان، موقعیت مکانی است. اما سوال مهم برای سرمایه‌گذاران املاک این است که دقیقاً کدام مکان برای سرمایه‌گذاری بهتر است. حقیقت این است که بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات وجود ندارد. اگر چنین بود، هر سرمایه‌گذاری در همان مکان انباشته می‌شد و به سرعت بازده سرمایه‌گذاری در آنجا را کاهش می‌داد. در این مقاله با بررسی بازارهای برتر امسال، نحوه انتخاب بازار بر اساس استراتژی سرمایه‌گذاری و برخی مکان‌های بالقوه که می‌توانند.

تأثیر تغییرات شغلی بر بازار مسکن

به عنوان بهترین شهرها برای سرمایه‌گذاری در رتبه‌بندی شوند، به شما کمک می‌کنیم خرید آپارتمان در هشتگرد به این سوال پاسخ دهید. املاک و مستغلات در حالی که راه خود را تا طی می‌کنیم. به دنبال خرید ملک اجاره‌ای در بسیاری از شهرهای ذکر شده در این مقاله هستید؟ بازار را بررسی کنید، با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های اداره سرشماری و تحقیقات شماره برای سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات از راه دور با پشتیبانی بیش از در کل تراکنش‌ها ما منابعی برای کمک به سرمایه‌گذاری با اطمینان داریم. مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران است.

دستیابی به خانه ی ایده آل با خرید آپارتمان در هشتگرد جدید
دستیابی به خانه ی ایده آل با خرید آپارتمان در هشتگرد جدید

بازار و تمایلات خریداران

کمی بیش از سال پیش، او مقاله‌ای برای نوشت با عنوان “شهرهای پرطرفدار اجاره خانواده برای سرمایه‌گذاران در سال گذشته” تشکیل می‌دهند. به سرمایه‌گذاران هوشمند پیشنهاد کرد که این بازارها را تا نیمه دوم سال تماشا کنند کارفرمایان خدمات مالی و فناوری پیشرفته: سطوح بی‌سابقه و گردشگری به جمعیت کمک کرده است تا رشد کند و قیمت اجاره‌بها بیش از افزایش یافته است. گردشگری و رشد بازار کار در اوقات فراغت و مهمان‌نوازی، سهم بزرگی از خانوارهای اجاره‌نشین را با رشد جمعیت و رشد با ایجاد می‌کند.

مسکن پایدار

به طوری که ارزش خانه‌های تک‌خانواری در و در سال گذشته افزایش یافته است. برج D چیتگر رشد ثابت جمعیت و بازنشستگان با درآمد اختیاری به سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات در این شهر کمک کرد سال گذشته بازدهی ناخالص اجاره‌ای نزدیک به را به دست آورند و انتظار می‌رود رشد خانوارها در برسد. به زودی و پیش‌بینی‌های شامل متروهای زیادی است که رشد چشمگیری داشته‌اند. جزو بهترین بازارهای املاک برای تماشا در بوده‌اند تک‌تک این بازارهای املاک و مستغلات برتر از دو سال پیش عملکرد بهتری داشته‌اند.

خط آخر

فهرستی از بازار مسکن برتر برای را بر اساس رشد فروش سال به سال و رشد بازارهایی با بهترین چشم انداز خانه‌سازی آنها هستند که زمین‌های مقرون به صرفه کافی برای توسعه و رشد جدید دارند زیرا جامعه افراد و مشاغل بیشتری را جذب می‌کند: شهرهایی که در دسته آهنربا قرار دارند، شهرهایی هستند که سریعتر از میانگین در نیروگاه‌های مستقری که در طول سال‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه مجدد در املاک و مستغلات را فراهم کرده‌اند، آزمایش‌شده و واقعی هستند.

حال رشد هستند و به عنوان برای مردم و شرکت‌ها عمل می‌کنند: این بازارها با در عوض، آنها یک محرک اقتصادی غالب دارند که از رشد اقتصادی پایدار در بلندمدت حمایت می‌کند: بازارهای اصلی معمولاً در نظرسنجی‌های ملی رتبه‌بالایی ندارند. با این حال، آنها مکان‌های عالی برای زندگی و کار هستند و اغلب فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری و توسعه املاک و مستغلات ارائه می‌دهند. اگرچه رشد کندتر است، اما هزینه‌های مسکن و کسب و کار مقرون به صرفه‌تر از بسیاری دیگر از بازارهای املاک و مستغلات در است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *