می 1, 2024
به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

درآمد املاک و تورم  نمایه شده

سرمایه گذاری خصوصی در املاک و مستغلات را کشف کنید چه به دنبال قرار گرفتن در معرض متنوع یا دسترسی مستقیم به فرصت‌های املاک خصوصی باشید، می‌توانید سرمایه‌ گذاری در بازار خصوصی را در باز کنید. حداقل سرمایه گذاری از شروع می شود چرا سرمایه گذاری در املاک خصوصی؟املاک و مستغلات خصوصی از سال بر مبنای مطلق و با شده از سهام و درآمد بهتر عمل کرده است امروز سرمایه گذاری کنید.

درآمد املاک و تورم  نمایه شده

املاک و مستغلات خصوصی از میانگین بازده سالانه گذشته بهتر عمل کرده است.خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم منبع بازده سالانه و انحراف معیار به صورت فصلی از محاسبه می شود. “املاک خصوصی نمایانگر شاخص املاک است نشان دهنده شاخصاست. عملکرد گذشته نشان دهنده نتایج آینده نیست.سرمایه گذاری مستقیم روی یک شاخص امکان پذیر نیست.املاک و مستغلات می تواند یک پوشش بالقوه در برابر ایجاد کند قیمت املاک و درآمد از لحاظ تاریخی از گرفته است و املاک و مستغلات را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

رشد مجدد اقتصاد

رشد اجاره با درآمد خالص عملیاتی املاک و مستغلات نشان داده می شود بر اساس جدید ترین داده های موجود. عملکرد گذشته نشان دهنده نتایج آینده نیست. سرمایه گذاری مستقیم روی یک شاخص امکان پذیر نیست.مانند هر طبقه دارایی دیگری، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارای مزایا و معایب است. افزودن املاک و مستغلات به مجموعه خود با می تواند برخی از این مزایای بلند مدت را برای شما به ارمغان بیاورد.

رشد مجدد اقتصاد

همه فرصت‌های املاک و مستغلات تحت یک فرآیند بررسی دقیق چند مرحله‌ای قرار می‌گیرند که برای بررسی جامع آنها از لنزهای ریسک مختلف طراحی شده است. این فرآیند بررسی یک ساختار سرمایه گذاری انعطاف پذیر را تضمین می کند که به دنبال به حداقل رساندن شگفتی است.معاملات بدهی محقق شده متوسط ​​بازده خالص سالانه حدود 9% دارند.پیشنهاد املاک و مستغلات با بیش از به سرمایه گذاران بازپرداخت کرده است.

پرداخت های منظم

مدیران اعتبار املاک ما، به رهبری میچ روزن،پروژه سامان بیش از 40 سال تجربه در چرخه های متعدد بازار را در بر می گیرند.شراکت ها و روابط قوی این شرکت به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا به ارزنده ترین معاملات املاک و مستغلات که قبلاً برای سرمایه گذاران نهادی رزرو شده بود، دسترسی داشته باشند.حداقل سرمایه گذاری از 5 هزار شروع می شود. علاوه بر این، ما در مقایسه با رقبای سرمایه‌ گذاری جمعی که از طریق کارمزدهای متفرقه، سرمایه‌گذاران را کاهش می‌دهند.

پرداخت های منظم

برنامه کارمزد کمتر و شفاف ‌تری در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار می‌دهیم.سرمایه گذاری املاک و مستغلات با اعداد خداحافظ حدس و گمان سلام سرمایه گذاری بدون درز املاک و مستغلات.تا به امروز مطرح شده است بازده خالص سالانه از آپارتمان‌ها در گرفته تا انبارها در و همه چیز در این بین، ثروت خود را افزایش دهید و درآمد خود را با پلتفرم بدون اصطکاک ما افزایش دهید که به شما املاک و مستغلات را به هر شکلی که می‌خواهید ارائه می‌کند.

خط آخر

سرمایه گذاری خصوصی املاک و مستغلات بالاخره برای شما مناسب است.چه یک نوظهور املاک و مستغلات هستید، یا فقط کنجکاو هستید که درباره سرمایه‌ گذاری بیشتر بدانید، در اینجا یک دوره آموزشی کوتاه در مورد کلاس‌های دارایی املاک و مستغلات در مقابل انواع املاک و آنچه که باید بدانید ارائه شده است.از آنجایی که بازده معمولاً با بازار سهام مرتبط نیست، می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از سرمایه‌ گذارانی که به دنبال کاهش قرار گرفتن در معرض بازار عمومی خود هستند جذاب باشد.

املاک یک گزینه سرمایه گذاری محبوب هم برای افراد و هم برای سرمایه گذاران نهادی است. وام های ثابت و تلنگر به پر کردن شکاف بین سرمایه خریدار و قیمت خرید ملک و هزینه های نوسازی کمک می کند.یادداشت های کوتاه مدت امور مالی املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.عملکرد گذشته تضمینی برای نتایج آینده نیست. هرگونه بازده تاریخی، بازده مورد انتظار یا پیش بینی احتمال ممکن است عملکرد واقعی آینده را منعکس نکند. همه اوراق بهادار دارای ریسک هستند و ممکن است منجر به زیان قابل توجهی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *