می 1, 2024
به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

به‌روزترین امکانات با انتخاب اپارتمان در منطقه چیتگر

نوع ملک مناسب با منطقه

در برخی از بخش‌های کشور که سرمایه ‌گذاران مستقیماً با خریداران اولیه و سایر خریداران رقابت می‌کردند و اغلب در جنگ‌های مناقصه برنده می‌شدند، سرمایه‌ گذاران عقب ‌نشینی عجولانه را شکست دادند. بیشترین کاهش را در سال به سال از زمان اوج خود پس از همه ‌گیری داشته است.بنابراین داده‌ها را بررسی کرد تا بفهمد خرید خانه‌های سرمایه ‌گذار در کجا بیشترین کاهش را داشته است. خریداران ممکن است در خرید خانه هایی که امیدوارند در این بازارها زندگی کنند.

نوع ملک مناسب با منطقه

در صورتی که با بسیاری از رقابت نکنند، شانس بیشتری برای خرید خانه داشته باشند.خرید آپارتمان در هشتگرد با وام توجه: ما فقط به فروش املاک سرمایه گذاری که با استفاده از وام مسکن خریداری شده بودند، نگاه کردیم، که به گفته ، جایی است که بیشتر سرمایه گذاران مبتدی را خواهید یافت. این خانه ها عموماً یا اجاره داده می شوند.معاون اقتصاد بازار در که در فهرست‌های سلب مالکیت تخصص دارد، می‌گوید: سرمایه‌ گذاران مستقری که سرمایه بیشتری دارند، احتمالاً با پول نقد خرید می‌کنند.

هزینه های اولیه توسعه ملک

اقتصاد دان ارشد مستقردر ، می گوید که افزایش ارزش خانه در چند سال گذشته، بسیاری از این خریداران سرمایه گذار را از بازارهای اصلی املاک و مستغلات ساحلی و به شهرهای کوچکتر سوق داد. این مکان‌ها شامل مکان‌هایی مانند می‌شوند، جایی که قیمت خانه به طور سنتی مقرون به صرفه ‌تر از مراکز شهری مانند بود.با این حال، آن مکان‌هایی که سرمایه‌ گذاران در آن هجوم آورده‌اند، اکنون مکان‌هایی هستند که سرمایه‌ گذاران بیشترین عقب‌ نشینی را دارند.

هزینه های اولیه توسعه ملک

سرمایه گذاران به دنبال بازارهایی هستند که ارزان تر هستند.بر اساس داده‌های تعدیل ‌شده فصلی ، یک مرکزداده‌های وام مسکن، در سطح ملی، بخشی از سرمایه‌ گذارانی که از وام مسکن برای خرید ملک اجاره‌ای یا خانه ‌ای برای خرید استفاده می‌کنند، به پایین ‌ترین حد خود در سه سال اخیر رسیده است. مسکن برای خرید سرمایه گذاری استفاده می شود که نسبت به یک سال قبل کاهش یافته است.بسیاری از سرمایه‌ گذاران کوچک ‌تر، که از سرمایه‌ گذاری سرمایه‌ گذاران نهادی برخوردار نیستند .

مالکیت یک ملک با سرمایه

با نام مستعار بانک‌های بزرگ، صندوق‌های، و سایر شرکت‌های مالی بزرگ  معمولاً خانه‌هایی را با وام مسکن می‌خرند. پروژه ستین برخی از این خانه‌ها سپس به عنوان اجاره استفاده می‌شوند ، که می‌تواند در مکان‌هایی که هزینه‌های خانه کم است، اما اجاره‌ها بالا و در حال افزایش است، بسیار سودآور باشد. یا املاکی را می خرند که نیاز به کار دارند، آنها را فقط برای چند ماه نگه می دارند در حالی که وام مسکن و هزینه های تعمیرات، به روز رسانی یا ارتقاء مورد نیاز را می پردازند، سپس آنها را با سود می فروشند.

مالکیت یک ملک با سرمایه

اما سخت‌ تر است که اعداد و ارقام را در بازار تحت فشار امروزی به کار ببریم.برای مثال، خریدار سرمایه ‌گذاری که در سال گذشته به دنبال وام گرفتن برای خرید ملک اجاره‌ای با نرخ وام مسکن با نرخ ثابت بود، برای پوشش سرمایه‌ گذاری باید حدود در ماه درآمد کسب کند.اگر همان سرمایه گذار فرضی به دنبال وام گرفتن با نرخ وام مسکن امروزی باشد که تقریباً است، حدود برای پوشش پرداخت ماهانه نیاز خواهد داشت. در بسیاری از مکان‌ها، اجاره‌ کنندگان به سادگی نمی‌توانند .

خط آخر

هزینه افزایش اجاره را داشته باشند، بنابراین سرمایه‌ گذاری دیگر منطقی نیست.سرمایه‌ گذاران زمانی که اوضاع تغییر می‌کند دوباره به سمت خود باز می‌گردند.بنابراین، خریداران سرمایه گذار از کجا بیشترین عقب نشینی را داشته اند؟ برای پی بردن به آن، برای بزرگ شهری نگاه کردیم.سپس مکان‌هایی را شناسایی کردیم که خریدهای سرمایه‌ گذاران، برای افزودن زمینه،داده‌های خرید نقدی از، یکی دیگر از ارائه ‌دهندگان داده‌های املاک، برای مناطق مترو که در آن موجود بود گنجانده شد.

برای اطمینان از تنوع ، را با بیشترین برای هر در نظر گرفتیم. شامل شهر اصلی و شهرهای اطراف، حومه شهر و مناطق کوچکتر شهری هستند.سرمایه گذاران از خرید املاک و مستغلات خود در شهر زمرد عقب نشینی کرده اند. موری می‌گوید، مانند بسیاری از مکان‌های موجود در این فهرست، به سرمایه ‌گذاران روشی نسبتاً ارزان برای خرید پیشنهاد داده بود، سپس خانه‌ای را برای اجاره آن یا فروش مجدد آن با سود، تعمیر کردند. اما با قدردانی و نرخ های بهره بالا، آن فرصتی که حتی یک سال پیش بود، نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *