آوریل 24, 2024

ساخت و سازهای جدید

کدام ارتقاء ارزش خانه را در ایران افزایش می دهد؟ از آنجایی که موجودی کم مسکن همچنان بخش اعظم کشور را فرا می گیرد، ساخت و سازهای جدید ممکن است بهترین اقدام برای بسیاری از خریداران خانه باشد. شما می‌توانید قسمت مورد نظر خود را انتخاب کنید، تکمیل‌هایی را که دوست دارید انتخاب کنید و از مشکلات پنهانی که اغلب با خرید خانه قدیمی‌تر به وجود می‌آیند اجتناب کنید.

6  ارتقاء ضروری برای یک خانه نوساز

 با این حال، ساختمان جدید در تهران می تواند پرهزینه باشد، اگر مراقب ارتقاهایی که انتخاب می کنید نباشید. شما باید بدانید که چه ارتقای خانه‌ای ارزش را افزایش می‌دهد و از چه ارتقای ساختمان‌های جدیدی اجتناب کنید. قیمت پایه یک خانه در تهران ممکن است کاملاً با بودجه شما مطابقت داشته باشد، اما وقتی متوجه شدید که چقدر می خواهید ارتقا پیدا کند چقدر سریع می تواند افزایش یابد شگفت آور است.

فراموش نکنید – هر ارتقایی که انتخاب می کنید به کل قیمت خانه می افزاید، به این معنی که از آن مالیات می گیرید و وام مسکن خود را افزایش می دهید. با انصراف از هر چه بیشتر ارتقاء ممکن، می توانید هزینه های خود را به صورت استراتژیک تا حد امکان پایین نگه دارید. پرداختن به پروژه‌ها پس از بسته شدن خانه‌تان، اگر پول پس‌اندازتان را داشته باشید، بهترین هر دو دنیا را به شما می‌دهد.

 با توجه به آنچه گفته شد، برخی به روز رسانی ها وجود دارد که تکمیل آنها در طول ساخت بسیار ساده تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. برای اینکه به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام ارتقا را فوراً به خانه خود اضافه کنید و کدام یک را منتظر بمانید، مسکن بازتاب لیست زیر را گردآوری کرده است.

ارتقاء ساختمانی جدید که ارزش اضافه می کند

این به‌روزرسانی‌های ساخت‌وساز جدید با ROI بالا، ارزش خانه شما را در کشور ایران در طول ساخت‌ و ساز جدید افزایش می‌دهد.

کفپوش چوبی

جزیره آشپزخانه داخلی با کفپوش چوبی لمینت به طور کلی، فرش در همه جا استاندارد است به جز آشپزخانه، حمام، ورودی و راهروها. بسیاری از صاحبان خانه ها مایلند ظاهری بدون درز از چوب سخت یا لمینت در سراسر طبقه اول داشته باشند. برداشتن موکت و تطبیق کف‌های موجود پس از جابجایی می‌تواند چالش برانگیز باشد، زیرا زمانی که برای مدتی در معرض نور خورشید قرار گرفته باشد، تطبیق رنگ دقیق آن دشوار است.

اگر می‌خواهید چوب سخت را مطابقت دهید، ممکن است بخواهید کل کف را دوباره رنگ کنید تا مطمئن شوید که کاملاً مطابقت دارد. اگر لمینت یا چوب سخت مهندسی شده دارید، دسته رنگ می تواند کمی متفاوت از دسته ای باشد که در ابتدا در خانه شما نصب شده است. تعویض کفپوش نیز می‌تواند آشفتگی ایجاد کند و زندگی در خانه شما را تا زمانی که پروژه کامل نشده است دشوار کند. در پایان، ارتقاء فرش به طوری که یک نوع کفپوش در سرتاسر آن وجود داشته باشد، شما را از سردرد نجات می دهد. به علاوه، این یکی از ارتقاهای خانه است که ارزش را بلافاصله افزایش می دهد!

لوله کشی ناهموار

اگر می خواهید حمام را به خانه خود اضافه کنید، مطمئن شوید که هزینه لوله کشی ناهموار را پرداخت کرده اید. این کار موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. تصور کنید که برای اضافه کردن لوله‌کشی مجبور به سوراخ کردن بتن در زیرزمین باشید – آسان یا ارزان به نظر نمی‌رسد، و اینطور هم نیست! اگر حتی به فکر اضافه کردن حمام به خانه خود هستید، لوله کشی ناهموار ارزش هزینه را دارد.

توجه به وضعیت فعلی خانه و آپارتمان هنگام خرید برای سرمایه گذاری یا اجاره آن

برق

مشابه لوله‌کشی‌های ناهموار، نصب هر گونه برق اضافی در زمانی که خانه شما به گل میخ نزدیک است، بسیار آسان‌تر خواهد بود. چه بخواهید کابلی را برای بلندگوهای داخل دیوار اجرا کنید یا به وسایل جدیدی مانند اجاق گاز دوتایی یا حوله‌گرمکن اجازه دهید ، برنامه‌ریزی از قبل برای آن باعث صرفه‌جویی در کار و در نتیجه در هزینه می‌شود.

تا آنجا که به روز رسانی های جدید ساخت و ساز که ارزش افزوده دارند، داشتن سیستم های الکتریکی کافی در دیوار و کف یک تغییر بزرگ بازی است. هرچه پریزهای بیشتری داشته باشید، چیدمان مبلمان در اتاق‌هایی که سیم‌های داخلی نامناسب ندارند آسان‌تر است و می‌توانید جدیدترین و بهترین فناوری را نصب کنید. در حالی که این درست است که پیشرفت‌های تکنولوژیکی این روزها با سرعت نور حرکت می‌کنند، چیزهایی مانند داشتن پریزهای کافی در مکان‌های مناسب هرگز به‌روزرسانی خانه‌ای که به ارزش خانه شما اضافه می‌کند، نخواهد بود.

استاد کاشی کاری حمام

اگر ارتقاء یک مکان واقعاً می تواند اضافه شود، کاشی کاری است. ارتقای کف حمام و محیط دوش/حمام می تواند به سرعت اضافه شود. برای صرفه جویی در هزینه، از گزینه های استاندارد در هر حمام به جز حمام اصلی خود استفاده کنید. در صورت نیاز، می‌توانید درخواست کنید که کف کاشی‌تان را به صورت تکان‌دهی کنید تا ظاهری ارتقا یافته و بدون برچسب قیمت بالا داشته باشید.

 با این حال، حمام اصلی مقداری پیتزا اضافی درخواست می کند. ما پیشنهاد می‌کنیم که به کاشی‌هایی با فرمت بزرگ روی زمین ارتقا دهید و یک نقطه مورد علاقه به فضای حمام و/یا دوش خود اضافه کنید. این می تواند شامل یک آبشار کاشی شیشه ای موزاییکی، یک حاشیه افقی یا قفسه باشد.

گرمایش از کف تابشی

اگر کاشی‌های کاملاً جدید را در حمام خود نصب می‌کنید، زمان مناسبی برای اضافه کردن یک ارتقاء خانه است که با قرار دادن یک سیستم گرمایش از کف تابشی ارزش خانه را افزایش می‌دهد . از آنجایی که سیستم‌های گرمایش از کف نیاز به پاره شدن کفپوش قبل از نصب دارند، این ارتقایی است که نمی‌خواهید بعداً آن را ذخیره کنید.

سیستم گرمایش از کف گزینه ای کارآمد در مصرف انرژی است که گرما، راحتی و تجمل را به حمام شما می افزاید و به ارتقای ساختمانی جدید تبدیل می شود که به خانه شما ارزش می بخشد. همچنین می‌توانید یک حوله‌گرمکن در حمام اصلی اضافه کنید (این دلیل دیگری است که می‌خواهید برق خوبی در دیوارهای خود نصب کنید). حوله‌گرمکن‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف موجود هستند.

افزایش ساخت و ساز آپارتمان های مرتفع با روش های نوین

زیرزمین عمیق تر

اگر قصد دارید زیرزمین را به پایان برسانید، باید برای ریختن عمیق‌تر هزینه کنید. ارتفاع بیشتر در زیرزمین باعث می‌شود آن را مانند هر طبقه دیگری در خانه احساس کنید و آن را به فضایی تبدیل می‌کند که همه مایل به رفت و آمد هستند. این ارتقا ارزان نیست، اما اگر قدتان بلندتر است یا می‌خواهید روزی از زیرزمینتان استفاده زیادی کنید، باید به آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *