مارس 29, 2024
پنج فرصت برای داشتن خانه ایده‌ آل با خرید آپارتمان در هشتگرد جدید

پنج فرصت برای داشتن خانه ایده‌ آل با خرید آپارتمان در هشتگرد جدید

چگونه موجودی کم مسکن بر بازار املاک و مستغلات تأثیر می گذارد

خرید آپارتمان در هشتگرد یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

“کم بودن موجودی مسکن” به چه معناست؟

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

چگونه موجودی کم مسکن بر بازار املاک و مستغلات تأثیر می گذارد

این تغییر در سبک زندگی باعث شد بسیاری از مردم تمایلی به فروش خانه خود نداشته باشند زیرا از آینده خود مطمئن نبودند. صاحبان خانه هایی که قصد داشتند خانه خود را در سال 2020 بفروشند، ترجیح دادند در جای خود بمانند و از عدم اطمینان در محیط آشنا عبور کنند. پیش‌بینی‌های بازار مسکن برای سال 2022 پیش‌بینی می‌کند که روند کار از خانه همچنان ادامه خواهد داشت زیرا متخصصان شاغل در شهرها به مناطق ساکت‌تر کشور نقل مکان می‌کنند.

چرا موجودی مسکن بسیار کم است؟

چند عامل کلیدی در موجودی کم نقش دارند. همه‌گیری کووید-19 تغییرات زیادی در سبک زندگی ایجاد کرد و نرخ‌های بهره پایین از نظر تاریخی خریداران و فروشندگان خانه را در دیوانگی قرار داد. یکی از بزرگترین عوامل کمک کننده نرخ پایین وام مسکن بود. لوازم ساختمانی کمیاب و قیمت آن ها نجومی بود. خانه‌های موجود فروخته نمی‌شد و خانه جدیدی ساخته نمی‌شد، در نتیجه تقاضای بیشتر و عرضه کافی نداشت.

رکورد پایین نرخ بهره

در سال گذشته، نرخ بهره وام مسکن به طور متوسط ​​2.65٪ برای وام مسکن 30 ساله با نرخ ثابت بود که کمتر از میانگین 4.51٪ در سال 2019 است. بسیاری از صاحبان خانه های موجود از کاهش نرخ بهره استفاده کردند و خانه خود را با برنامه ریزی برای ماندن در خانه فعلی خود، مجدداً تأمین مالی کردند. با گذشت زمان، به برخی از صاحبان خانه این امکان داده شد که به طور دائم از راه دور کار کنند.

بسیاری از خانواده ها تصمیم گرفتند به جوامع مقرون به صرفه تر با تنوع بیشتر در گزینه های مسکن، زمین، فضا و نزدیکی به خانواده و دوستان نقل مکان کنند. جوامع کوچک حومه شهر شاهد افزایش جمعیت بودند. این «شهرک‌های زوم» که زمانی شهرک‌های رفت‌وآمد محسوب می‌شدند، به دلیل هجوم کارگران راه دور که با پیش‌پرداخت‌های سنگین و توانایی پرداخت بیش از قیمت درخواستی خانه‌ها به منطقه می‌آیند، کمبود موجودی خود را تجربه می‌کنند.

سرمایه گذاران در حال خرید موجودی

در طول چند سال گذشته، مالکان متوسط ​​خانه تنها کسانی نبوده اند که خانه خریداری می کنند. سرمایه گذاران همچنین از نرخ های بهره پایین تر از حد متوسط ​​استفاده کرده اند و موجودی موجود را خریداری کرده اند. این امر با کاهش بیشتر تعداد خانه های موجود در بازار، رقابت را برای خریداران خانه های سنتی افزایش داده است.

خرید آپارتمان در هشتگرد، فروش آپارتمان در هشتگرد جدید دیوار

خانه های جدید ساخت کمتر

یکی دیگر از عوامل اصلی که به موجودی کم کمک می کند، کمبود ساخت های جدید است. ساخت و ساز جدید نقش حیاتی در تعداد خانه هایی که در یک سال فروخته می شود ایفا می کند. سازندگان با هزینه های ناپایدار تامین ساختمان و کمبود افراد ماهر برای ساخت خانه های جدید دست و پنجه نرم کرده اند. عدم ثبات در تجهیزات ساخت و ساز و کارگران ماهر، کسب سود از فروش خانه های نوساز را تقریبا غیرممکن کرد.

برخی از فروشندگان فهرست نمی شوند

فروشندگان باهوش می دانند که فقدان موجودی در دسترس، زمانی که در طرف دیگر فرآیند فروش آپارتمان در هشتگرد جدید دیوار قرار گیرند، بر آنها تأثیر می گذارد. به همین دلیل، بسیاری از صاحبان خانه‌هایی که قصد فروش خانه‌های خود را داشتند، تصمیم گرفته‌اند تا زمانی که بازار تثبیت شود، توقف کنند.

تاثیر بازار کم موجودی

خریداران

با نرخ بهره پایین تاریخی، صاحبان خانه های جدید بالقوه هیجان زده وارد بازار می شوند اما ناامیدی زیادی پیدا می کنند. خانه‌های کمتری برای فروش وجود دارد که گاهی منجر به ماه‌ها جستجو، ده‌ها نمایش و رد پیشنهادات می‌شود. برخی از خریداران مجبور شده اند در مورد اندازه و ویژگی هایی که برای خانه جدید خود نیاز دارند سازش کنند. فقدان خانه های مقرون به صرفه بزرگترین چالش بسیاری از صاحبان خانه های بالقوه است. بسیاری از خانه ها بسیار سریع و بسیار بالاتر از قیمت پیشنهادی به فروش می رسند.

فروشندگان

این یک “بازار فروشنده” است، اما فروشنده بودن نیز سخت است. در حالی که یک صاحب خانه می تواند خانه خود را سریعتر و با قیمت بالاتر بفروشد، مبارزه واقعی زمانی شروع می شود که آنها باید خانه ای را پیدا کنند که متناسب با تمام نیازهایشان باشد، در بازه زمانی خاص خود.

سرمایه گذاران املاک و مستغلات

این یک بازار عالی برای سرمایه گذاران باتجربه املاک و مستغلات است تا سبد املاک موجود خود را بهبود بخشند . با کاهش نرخ وام مسکن و افزایش قیمت املاک، زمان مناسبی برای فروش املاک سرمایه گذاری است که به خوبی سایرین کار نمی کنند. این زمان بسیار خوبی برای فروش دارایی ها، بازیابی هزینه ها و به طور بالقوه کسب سود زودتر از حد انتظار است.

بسیاری از صاحبخانه ها از بازار بی ثبات مسکن استفاده می کنند و لیست اجاره خود را با ارتقاء و تعمیراتی که مطابق با استانداردهای بازار است یا فراتر از آن است، بهبود می بخشند. فروشندگان خانه های خود را به بیشترین ارزشی که می توانند فروخته اند و به دنبال اجاره دادن هستند تا زمانی که بازار تثبیت شود. بسیاری از بچه‌های پرفروش در طول این همه‌گیری بازنشسته و کوچک‌تر شده‌اند و زندگی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری را انتخاب می‌کنند که اجاره خانه می‌تواند فراهم کند.

کمبود مسکن تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

قبلاً شاهد کمبود موجودی مسکن بودیم. کمبود زمانی رخ می دهد که تنها 6 ماه مسکن وجود داشته باشد. معمولاً 4 تا 6 ماه طول می کشد تا عرضه بازار املاک بازسازی شود. سرمایه گذاری در بازار مسکن مهر هشتگرد فاز 7 با این حال، سال‌ها طول می‌کشد تا از آسیب ناشی از COVID-19 به بازار مسکن مطلع شویم.

سرمایه گذاری در بازار مسکن مهر هشتگرد قدیم

خط پایین

این همه عذاب و غم نیست. وام دهنده وام مسکن شما به شما راهنمایی می کند که چه نوع املاکی را می توانید خریداری کنید و با چه قیمتی. کار با یک مشاور املاک و مستغلات که به خوبی متصل و با تجربه است یا REALTOR® می تواند درد دل و ناامیدی زیادی را نجات دهد. خرید هوشمند امکان پذیر است. فقط مطمئن شوید که یک شبکه عالی از متخصصان املاک و مستغلات دارید که می توانید برای مشاوره و راهنمایی به آنها تکیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *