آوریل 18, 2024

چگونه در مناقصه خانه بعدی خود برنده شوید

پس از ماه ها جستجو، بالاخره خانه رویایی خود را کشور ایران پیدا کردید. شما از نظر مالی مطمئن هستید و آماده هستید تا قدم بعدی را در خرید خانه بردارید . اما اگر به دنبال خانه ای در تهران در بازار فروشندگان هستید، یک چیز بین شما و خانه رویایی شما قرار دارد: سایر خریداران خانه. جنگ مناقصه مشخصه بازار فروشنده است. ممکن است متوجه شوید که خانه عالی شما برای چندین خانه دیگر عالی است. ما کارشناسان املاک بازتاب به چند استراتژی می پردازیم که می توانید از آنها در جنگ مناقصه استفاده کنید تا از دل شکستگی جلوگیری کنید و پیروزی را تضمین کنید.

شرکت در مناقصه خرید خانه و آپارتمان با قیمت مناسب

نامه پیش تأیید خود را در دست داشته باشید

اگر واجد شرایط هستید، می توانید قبل از شروع خرید خانه در تهران ، پیش تأییدیه وام مسکن دریافت کنید. توجه داشته باشید که پیش صلاحیت و پیش تایید متفاوت است. پیش صلاحیت تخمینی از مبلغ وام بر اساس تأیید شفاهی درآمد شما است و اغلب به جزئیات گزارش شده خود در مورد امور مالی شخصی شما متکی است.

بالاترین پیشنهاد را ارائه دهید

از سوی دیگر، یک پیش تایید، مبلغ دقیق وام مسکن را بر اساس W-2، صورت‌حساب‌های بانکی، امتیاز اعتباری و اسناد رسمی بیشتر ارائه می‌دهد. مهم است که به یاد داشته باشید که این تأیید اولیه از امور مالی شما فقط اولین گام است – توانایی شما برای بستن وام مسکن همچنان به قبولی در تعهد پذیره نویسی بستگی دارد که یک فرآیند بررسی دقیق تر است.

به طور سنتی، بهترین راه برای برنده شدن در یک جنگ مزایده، ارائه بیشترین پول است. اگرچه بالاترین پیشنهاد همیشه همان چیزی نیست که فروشنده انتخاب می کند، اما پول حرف می زند. تحت هیچ شرایطی نباید احتیاط را به باد دهید و بودجه خود را نادیده بگیرید. جنگ‌های پیشنهادی می‌توانند احساساتی شوند، اما شما باید بتوانید از آنجا دور شوید و مطمئن باشید که خانه‌ای متناسب با بودجه شما در جای دیگری است.

چگونه می توانید بگویید که چقدر رقابت برای یک خانه دارید؟ از نماینده املاک خود بخواهید تا با نماینده فهرست فروشنده که باید بینش های کلیدی داشته باشد، تماس بگیرد. مشاور املاک شما همچنین می‌تواند از داده‌های بازار مسکن محلی استفاده کند تا به شما در ایجاد تعادل کامل بین پس‌انداز پول و ایمن‌سازی خانه‌تان با پیشنهاد نهایی استراتژیک کمک کند.

یک نامه شخصی بنویسید

به خاطرات شگفت انگیزی که در فضای فعلی خود ساخته اید فکر کنید. اکثر فروشندگان در تهران این ایده را دوست دارند که خانه خود را به خریدار واگذار کنند که به همان اندازه آن را دوست داشته باشد. شما می توانید شانس خود را برای برنده شدن در یک جنگ مزایده با درج نامه شخصی به فروشنده همراه با پیشنهاد خود افزایش دهید.این هیچ هزینه ای ندارد اما می تواند تأثیری ماندگار بر فروشنده بگذارد.

قیمت پیشنهادی سرمایه گذاران جهت خرید خانه و آپارتمان

چند جزئیات در مورد خودتان بگنجانید. یکی از بزرگترین مزایای گنجاندن نامه شخصی به همراه پیشنهاد شما این است که می توانید به فروشنده ایده بدهید که شما به عنوان یک شخص چه کسی هستید. در متن ابتدایی نامه خود و خانواده خود را معرفی کنید. این باعث می‌شود پیشنهاد شما شخصی‌تر از مجموعه‌ای از اعداد باشد و می‌تواند به فروشنده کمک کند تا زمانی که زمان انتخاب پیشنهاد است، شما را به خاطر بسپارد.

در مورد جزئیات ملک مورد علاقه خود بنویسید. آیا فوراً عاشق شکل استخر شده اید؟ آیا از قبل خود را در حال سرو شام روز شکرگزاری در اتاق غذاخوری بزرگ تصور می کنید؟ آیا حروف اول که در مسیر پیاده روی حک شده بود شما را تحت تأثیر قرار داد؟ به فروشنده بگویید دقیقاً چرا می خواهید خانه او را بخرید.

پیشنهاد یک معامله تمام نقدی

آیا می توانید در ایران خانه را با پول نقد بخرید ؟ اگر نیازی به درخواست وام مسکن ندارید، پیشنهاد شما معمولاً به بالای صفحه می‌رود. فروشنده نیازی به نگرانی در مورد اینکه شما در زمینه تامین مالی با مشکل مواجه می شوید ندارد. اما نگران نباشید. ممکن است بتوانید پس از پایان فروش از تامین مالی تاخیری استفاده کنید تا به شما کمک کند تا به پول نقدی که در خانه دارید دسترسی پیدا کنید.

فروش نقدی باعث صرفه‌جویی در زمان برای همه می‌شود و می‌تواند خیلی زودتر بسته شود، زیرا هیچ فرآیند پذیره‌نویسی برای انتظار وجود ندارد. اگر فروشنده بخواهد خانه خود را در اسرع وقت بفروشد، یک پیشنهاد نقدی می تواند بسیار قدرتمند باشد.

قیمت گذاری روی املاک اداری و تجاری و مسکونی در رکود اقتصادی

موارد احتمالی را رها کنید

فروشندگان نمی خواهند خانه هایشان برای همیشه در بازار مسکن بماند. آنها همچنین نمی‌خواهند خانه خود را مجدداً فهرست کنند، زیرا یک اتفاق احتمالی منجر به شکست فروش شده است. می توانید با کنار گذاشتن موارد احتمالی پیشنهاد خود را قوی تر کنید . موارد احتیاطی شرایط خاصی هستند که قبل از تکمیل فروش باید رعایت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *